Zwroty i reklamacje

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Zależy nam, abyś był w pełni zadowolony z naszych produktów. Jeśli jednak chcesz dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację, poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.

Odstąpienie od umowy – zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim (Dyrektywa 2011/83/UE oraz Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów spożywczych (np. kawa), które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych i zdrowotnych.

W celu dokonania zwrotu wypełnij poniższy formularz i odeślij produkt na adres wskazany po jego wysłaniu. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem.

Formularz zwrotu

Wypełnij poniższy formularz, aby zgłosić chęć zwrotu produktu:

    Reklamacje

    Jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, przysługuje Ci prawo do reklamacji na podstawie rękojmi lub gwarancji (jeśli została udzielona). Masz 2 lata od daty zakupu na zgłoszenie reklamacji. Aby zgłosić reklamację, opisz problem, dołącz zdjęcia (jeśli to możliwe) oraz podaj numer zamówienia. Skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem: sklep@gastromat.pl

    Adres do zwrotów

    Dokładny adres do odesłania produktu zostanie podany po przyjęciu zgłoszenia zwrotu lub reklamacji. Nie wysyłaj produktów bez wcześniejszego kontaktu – mogą nie zostać przyjęte.

    Zwrot środków

    Zwrot pieniędzy zostanie dokonany nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki z produktem. Zwrot środków nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy zakupie, chyba że uzgodnimy inaczej.